Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

MET SPOED GEZOCHT HONDEN OPPAS VOOR 1 WEEK

  • Saskia

    Hallo allemaal,

    Ik zoek met spoed iemand die in de week van 2 augustus t/m 9 augustus op onze 2 hondjes (Maltesers) wil passen.

    Wegens prive-omstandigheden heeft diegene die het zou doen moeten afzeggen en nu zit ik dus met een probleem want ze kunnen echt niet mee.

    Het zijn al wat oudere hondjes, dus heel veel lichaamsbeweging hebben ze niet nodig, maar wel iemand die ze 3 of 4 keer per dag uitlaat en 2 keer per dag eten geeft en natuurlijk een bakje water de hele dag.

    Ze slapen beide in 1 bench en hebben niet veel ruimte nodig.

    Misschien iemand die zelf ook op vakantie gaat en voor zijn of haar hondje (of ander huisdier) een week oppas zoekt (wel in een andere week, maar dat lijkt me logisch), dan zou ik die periode op jou hondje (huisdier) kunnen passen.

    Wie o wie wil mij uit de brand helpen en die week op mijn hondjes passen???

    Groetjes,

    Saskia

  • dees

    euhm ik weet het niet hoor, maar hier je buurvrouw die het toch doet :)

  • maria

    Hallo Saskia,

    Ik ben aan het zoeken op internet en lees net jouw advertentie van juli.

    Is het je nog gelukt om een oppas te vinden?Ik zit nu geheel onverwachts met het zelfde probleem en ben dus op zoek naar een lieve en goede oppas voor mijn twee hondjes voor de periode 9 september tot 17 september, een week plus 1 dag.

    Weet jij misschien iemand?De vaste oppas heeft een uur geleden afgebeld ivm een sterfgeval.

    Ik hoop snel iets van je te horen.

    Groetjes Maria

  • Yvonne

    Hoi,

    Ik zag deze oude advertentie maar ben je al voorzien?

    Groeten,

    Yvonne de Groot

  • victoria

    Goedenmiddag,

    Ik lees zojuist u advertentie,heeft u al een oppas gevonden?

    Zo niet dat wil ik dit graag voor u doen.

    Mijn telefoonnummer is 0610826087

    Groet, Victoria

  • lesley

    hoi ik ben lesley, Jongen van 25 jaar met een eigen huis en een zeer grote tuin. Zoekt bij voorkeur kleine tot middelgrote honden om af en toe op te passen. U dient de hond zelf te halen en te brengen en voor eigen voer te zorgen. Ik pas op maximaal 6 honden tegelijk. Uw hond dient goed met andere honden overweg te kunnen. Kosten kleine hond 7 euro per dag.

    Middelgrote hond 8 euro per dag of zonder overnachting 6 euro. Zonder hondenpaspoort pas ik niet op uw hond. Berner sennen honden zijn ook welkom

    Reserveer nu alvast voor de vakantie.

    Zeven dagen per week in overle EMAIL hondenoppasroosendaal@hotmail.com

  • lesley

    maria Schreef:

    ——————————————————-

    > Hallo Saskia,

    > Ik ben aan het zoeken op internet en lees net jouw

    > advertentie van juli.

    > Is het je nog gelukt om een oppas te vinden?Ik zit

    > nu geheel onverwachts met het zelfde probleem en

    > ben dus op zoek naar een lieve en goede oppas voor

    > mijn twee hondjes voor de periode 9 september tot

    > 17 september, een week plus 1 dag.

    > Weet jij misschien iemand?De vaste oppas heeft een

    > uur geleden afgebeld ivm een sterfgeval.

    > Ik hoop snel iets van je te horen.

    > Groetjes Maria

    hoi saskia ik weet niet of dat je uit buurt van roosendaal kom braband maar ik wil heel gaar op u hondje passen hoor mij email is hondenoppasroosendaal@hotmail.com

  • beau en max

    oppas bij u in huis voor 2 kleine hondjes voor zaterdag 3 november van 6 uiur tot 1 uur snachts

  • lesley

    hoi ik ben lesley, Jongen van 26 jaar met een eigen huis en een zeer grote tuin. Zoekt bij voorkeur kleine tot middelgrote honden om af en toe op te passen. U dient de hond zelf te halen en te brengen en voor eigen voer te zorgen. Ik pas op maximaal 6 honden tegelijk. Uw hond dient goed met andere honden overweg te kunnen. Kosten kleine hond 7 euro per dag.

    Middelgrote hond 8 euro per dag of zonder overnachting 7 euro. Zonder hondenpaspoort pas ik niet op uw hond.

    Reserveer nu alvast voor de vakantie. vol is vol

    Zeven dagen per week in overle Uit raad

    lekker bakje koffie is ook zo gezet Email hondenoppasroosendaal@gmail.com