Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

fotoclub langedijk

  • desiree bona

    Hier in Langedijk is geen Foto clubje, de ene is in alkmaar de ander in schagen.

    Vanaf nu in Langedijk. Vind jij het ook leuk om 1 x in de 14 dagen bij 1 te komen, en gezellig met een groep op stap te gaan, zoals naar de leukste en mooiste plekjes uit deze omgeving. Meld je dan snel aan.

    De enigste Kosten die er zijn is als wij een uitstapje maken, dus bijvoorbeeld alleen je bezine. Maar voornamelijk is het doel om het te belopen en of de fiets.

    Voor de rest kost het 2 euro per persoon voor de ontmoeting locatie dan krijg je een kop koffie en of thee. Cake, koek en soms gebak.

    Wij gaan z'n 1,5 uur a 3 uur op stap. dat kan in de middag en of in de avond gebeuren. Dat ligt aan jullie wensen. Wij alle komen 1 x in de 2 weken bij iemand thuis en vanaf daar gaan we naar de verzonnen locatie van ieder lid. Mocht je het niet gewenst vinden dat ze bij je thuis komen voor een half uurtje, dan is er altijd een vaste standplaats voor de ontmoeting.

    Heb je er ook al zin aan ? reageer dan snel !!

    info@desireebona.nl

  • Dave

    Hee Desiree,

    Heb je al aanmeldingen gekregen? Het leek mij in ieder geval erg leuk.

    Graag zou ik wat meer willen weten.

    Is het mogelijk per email?

    Groet,

    Dave

  • Marian

    Is er nog ruimte over of ben je nog niet begonnen. Ik heb wel intresse Marian